Petició: repujar Breaking Bad

Publicar un tema nou   Respondre al tema

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Petició: repujar Breaking Bad

Missatge por collonsredeu el Dl 25 Jul 2016, 7:23 pm

Hola, no sóc massa de demanar res a les webs ni de fer peticions, però sou la meva última esperança companys de Mecanoscrit, vaig veure Breaking Bad en anglès i fa un temps em vaig adonar que també hi era en català, m'agradaria molt poder-la veure en català, però el meu internet es comunitari, va per wifi, a l'emule em surten sempre en vermell les dues fletxes i no tinc accés a cap router per obrir els ports, he cercat durant mesos, i no he aconseguit trobar aquesta sèrie en cap altre lloc, m'agradaria demanar-vos perfavor si la podieu repujar a algun servidor de DD, se que és molta feina i temps, però com dic no sé on més trobar-la, jo podria colaborar de la manera que vulgueu.. no se.. repujant a un tercer servidor, etc.. bueno gràcies per tot, adéu.

collonsredeu
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Petició: repujar Breaking Bad

Missatge por Spock el Dc 27 Jul 2016, 8:03 am

Collonsredeu, tens un missatge privat a la web.

Spock
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Pero no parará?

Missatge por ElDinio el Dg 31 Jul 2016, 7:41 pm

Diossss. Cuanto catalan junto.. que asco. No parará esto. Que se yo un gueto o algo así. un poco como en la 2ª guerra mundial.

ElDinio
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por veixinacalenta2 el Dv 05 Ago 2016, 5:55 pm

Teniu un fill de puta estranger infiltrat, aquest eldinio, o com es digui. Però vosaltres us estimeu més bloquejar un català que us retreu les errades lingüístiques, oi? El món a l'inrevés! Ja us ho trobareu, ja!

veixinacalenta2
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Publicar un tema nou   Respondre al tema

Permisos d'aquest fòrum:
Pots respondre a temes en aquest fòrum