Iniciar Sessió al fòrum

Publicar un tema nou   Respondre al tema

Iniciar Sessió al fòrum

Missatge por lizgon el Dg 28 Gen 2018, 7:13 pm

Hola, fa mesos em vaig registrar a la web per a poder disfrutar de la gran varietat de material en català que oferiu i que a més és força difícil de trobar en alguns casos perquè s'ha de tirar d'hemeroteca.

El cas és que sempre que he intentat inciar sessió al fòrum (amb les mateixes dades que a la web) em surt que és incorrecte, i si provo a registrar-me em diu que actualment no s'admeten nous registres d'usuaris. M'agradaria saber si és possible participar en aquest forum sent un usuari registrat a la web.

PD: aquest tema també és una prova per saber si es crea encara que a dalt a l'esquerra em surti: Iniciar Sessió Registrar-se

lizgon
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Iniciar Sessió al fòrum

Missatge por Lizgon el Dg 28 Gen 2018, 7:20 pm

D'acord, vist el resultat interpreto que qualsevol pot publicar un tema/resposta (missatge) però ningú excepte els admins tenen usuari, llavors cada vegada que algú "extern" vol participar al fòrum ha d'escriure el seu nom d'usuari (que pot posar el que vulgui de fet i tenir-ne més d'un si vol) i llavors escriure el que "vulgui".

Un sistema una mica extrany sota el meu parer, ja que qualsevol pot "apropiar-se" del sobrenom d'algú que ha participat amb anterioritat i fer creure a la resta que és el mateix i dir bajanades No , però vaja que si no hi ha alternativa s'haurà de participar d'aquesta manera en aquest fòrum Shocked

Lizgon
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Iniciar Sessió al fòrum

Missatge por -If- el Dl 29 Gen 2018, 3:33 pm

Lizgon tens la resposta per mail Smile

-If-
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Iniciar Sessió al fòrum

Missatge por lizgon el Dl 29 Gen 2018, 5:12 pm

Gràcies If per respondre'm/aclarir-m'ho Very Happy (i a més amb tanta rapidesa Exclamation )

lizgon
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Iniciar Sessió al fòrum

Missatge por Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

Publicar un tema nou   Respondre al tema

Permisos d'aquest fòrum:
Pots respondre a temes en aquest fòrum